Servicii de consultanta si contabilitate pentru afacerea ta
Modificari legislative – August 2017
Ca urmare a noilor modificări legislative din domeniul dreptului muncii, respectiv apariţia Ordonanţei de Urgenţă nr. 53/2017 pentru modificarea şi completarea Codului Muncii, în vigoare de la 07August2017,  toţi angajatorii au obligația de a ține la locul de muncă evidența orelor de muncă prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidențierea orei de începere și a celei de sfârș...
Benzina, motorina, GPL-ul – deductibile 50% din Ianuarie 2012
Incepand cu Ianuarie 2012, cheltuielile aferente combustibililor(benzina,motorina,GPL) sunt deductibile 50% conform Codului Fiscal, actualizat in conformitate cu  art. 1, punctul 13 din OUG 125/27.12.2011, intrata in vigoare la 30.12.2011. Prevederea actului normativ spune asa: "Art. I. - Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, n...
Bilantul de la 30 Iunie 2011 – Termen limita:16August2011
Raportarile contabile la 30 iunie 2011 trebuiesc intocmite de toti operatorii economici, indiferent de forma de organizare si forma de proprietate si se vor depune la unitatile fiscale teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice (MFP), in raza carora sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe. Au obligatia depunerii raportarilor contabile la 30 iunie 2011: - operatorii economici c...
Declaratia INTRASTAT
Obligaţia furnizării datelor Intrastat revine operatorilor economici care îndeplinesc următoarele condiţii: sunt înregistraţi în scopuri de taxă pe valoare adaugată (au cod de identificare fiscală); realizează schimburi de bunuri cu alte state membre ale Uniunii Europene; valoarea totală anuală a schimburilor de bunuri pentru fiecare din cele două fluxuri, introduceri r...
Planul General de Conturi – 2010
  In urma unor solicitari privind informatii referitoare la Planul General de Conturi, il prezentam mai jos, pentru utilitatea celor care ne viziteaza. Mentionam ca acest plan de conturi face parte din Ordinul MFP nr. 3055 din 29.10.2009 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene. Planul de conturi general este următorul: (mai mult…)
Impozitare PFA, Drepturi de autor si alte activitati independente
 Guvernul a adoptat in sedinta de miercuri o ordonanta de urgenta prin care se modifica Codul Fiscal, ce urmeaza sa intre in vigoare de la 1 iulie. Astfel, potrivit noilor reglementari, persoanele care au venituri din activitati independente vor plati contributii de asigurari sociale individuale, similare celor achitate de orice angajat, dar numai pentru sumele care echivaleaza cu cinci salarii m...
Noi reglementari vs. Evaziunea fiscala
OUG nr. 54/2010 privind unele masuri de combatere a evaziunii fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 421 din 23 iunie 2010. Noul act normativ elimina plata efectiva a TVA la punctele de frontiera pentru achizitiile intracomunitare, insa pastreaza taxarea inversa si Registrul Operatorilor Intracomunitari , ce urmeaza sa intre in vigoare de la 1 august 2010, cu o luna mai ta...
Noile modificari ale Codului de procedura fiscala – din 21 Aprilie 2010
Guvernul a aprobat săptămâna trecută, în cadrul şedinţei din data de 21 aprilie 2010, o Ordonanţă de Urgenţă pentru modificarea şi completarea Codului de procedură fiscală, principalele modificări vizând simplificarea procedurilor în relaţia cu agenţii economici şi reducerea penalităţilor precum şi a majorărilor de întârziere pe care aceştia le plătesc. Una din modif...
Certificare Declaratia 101
* Oferim certificarea Declaratiei 101 privind Impozitul pe profit, in conformitate cu prevederile legale si normele metodologice ale Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. * Certificarea Declaratiei 101 a devenit obligatorie din 2010. * Pe langa certificarea Declaratiei 101 va putem oferi si rapoartele si anexele la aceasta. * Pentru 2 societati sau mai multe, va putem oferi discount...
Verificare contabilitate
Va putem oferi un alt punct de vedere asupra inregistrarilor contabile de care beneficiati in prezent sau de care ati beneficiat intr-o perioada anume. In urma analizei situatiei contabile, va putem recomanda imbunatatiri ale modului de tinere a contabilitatii si va putem oferi sugestii pentru imbunatatirea situatiei actuale - fiscale, financiare, legale, etc. Rapoartele pe care vi le vom oferi v...

Juridic si Resurse Umane

Posted By: admin on 18/01/2012 in - Comments: Comentariile sunt închise pentru Juridic si Resurse Umane

 

Bogdan Frunza FRUNZA BOGDAN Jurist/Inspector Resurse Umane/Formator

34 ani, casatorit, 1 copil

EXPERIENTA
SEF BIROU JURIDIC / SEF BIROU DEZVOLTARE 01.04.2010 – prezentFirma:www.contabilitateamea.ro

Domeniu Activitate Firma:Societate de expertiza si consultanta contabila-fiscala-financiara

Responsabilitati:Dezvoltarea portofoliului de clienti, consultanta juridica, sprijin in activitatea de resurse umane(fise de post, regulament intern, contracte individuale de munca, acte aditionale, revisal, etc.)

CONSILIER JURIDIC 04.01.2008 – 16.03.2010Firma:PUBLIC BET SRL – www.publicbet.ro

Oras lucru:Bucuresti

Domeniu Activitate Firma:Pariuri sportive, jocuri de noroc.

Responsabilitati:Consiliere juridica si redactare contracte locatiune, asociere in participatiune, prestari servicii, mandat, franciza, reprezentare in instanta – litigii de munca si comerciale, etc.

Recomandari:Ciobanu Mihail – Director General

Realizari:Dosare castigate in instanta atat in calitate de reclamant cat si in calitate de parat, recuperari prejudicii de la 2500ron la 16000ron.
Reprezentarea cu succes a angajatorului in dosare cu obiect litigii de munca.

CONSILIER JURIDIC 01.06.2007 – 30.04.2008Firma:Centrul Eudoxiu Hurmuzachi pentru romanii de pretutindeni – http://hurmuzachi.ro

Oras lucru:Bucuresti

Domeniu Activitate: Institutie publica in subordinea MAE

Responsabilitati:Asistenta Juridica conform functiei de Consilier Juridic(reprezentare in instanta – dreptul muncii, drept comercial, drept civil, redactare contracte specifice institutiilor publice, etc.)

CONSILIER JURIDIC 06.08.2007 – 31.12.2007Firma:SC RODIPET BUSINESS SOLUTIONS SRL

Oras lucru:Bucuresti

Domeniu Activitate Firma: Distributie presa

Responsabilitati:Consiliere, reprezentanta si asistenta juridica, in principal litigii de munca(desfacerea contractului de munca, recuperare de prejudicii, etc.) si comerciale.

Recomandari:Intreaga echipa de consilieri juridici.

CONSILIER JURIDIC 15.09.2006 – 31.05.2007Firma:Studiourile Media Pro – http://www.mediaprostudios.com/

Oras lucru:Buftea

Departament: resurse umane

Domeniu Activitate Firma: Industria Cinematografica, peste 1500 salariati

Responsabilitati:Consultanta si sprijin in reconversia profesionala a adultilor, negociere si redactare contracte, gasirea solutiilor de optimizare a costurilor cu salariatii, etc.

Recomandari:Elena Calapereanu – Manager Resurse Umane MPS

CONSILIER JURIDIC 09.12.2004 – 24.08.2006Firma:SC eMAG INTERNATIONAL SRL – www.emag.ro

Oras lucru:Bucuresti

Domeniu Activitate Firma:COMERT ELECTRONIC,

Responsabilitati:Pe langa atributiile unui consilier juridic, am organizat si condus in prima faza majoritatea departamentelor unei companii, mai putin Vanzarile. Cu accent pe Dep. Administrativ, financiar, resurse umane(manager resurse umane pentru firmele grupului, carnete de munca, fise de post, regulament intern), etc.

Realizari:Compania a crescut datorita eforturilor conjugate ale echipei de la 20 la peste 120 de oameni

SEF BIROU ADMINISTRATIV – DEP. VANZARI ROMANIA 01.03.2003 – 09.12.2004Firma:Daewoo Automobile Romania

Oras lucru:Bucuresti

Departament: administrativ

Domeniu Activitate Firma:Industria Constructiilor de masini, peste 5000 de salariati, Dept. Vanzari Romania – peste 120 salariati, Locul de munca la HQ-Romanian Sales Dept. in Bucuresti, Pta Romana

Responsabilitati: – Coordonarea intretinerii imobilelor din Bucuresti, unde firma isi desfasoara activitatea
– Coordonarea activitatilor de protocol
– Evidenta gestiunilor obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe ale companiei
– Coordonarea activitatilor administrative ale celor 7 Centre Zonale din subordine
– Mentinerea unor bune relatii cu Institutiile Publice (ministere, ONG-uri, alte organizatii)
– Atributii din domeniul Protectiei muncii si PSI

Recomandari:Iris Pungan – Serv. Administrativ
Tina Frank – Serv. Financiar

Realizari: – Mentinerea unui inalt standard de activitate si reducerea cheltuielilor de intretinere (utilitati, consumabile, etc.)

PROJECT MANAGER, ADM.DEPT.MGR. 01.05.2002 – 01.03.2003Firma:Arboria Manufacturing – http://www.arboria.ro/

Oras lucru:Bucuresti

Departament:achizitii/logistica/aprovizionare

Domeniu Activitate Firma:Industria exploatarii forestiere si prelucrarii lemnului, peste 100 de salariati

Responsabilitati:-coordonarea partii de aprovizionare si administrare a punerii pe picioare a unei fabrici de cherestea
-coordonarea eforturilor consultantilor americani si italieni cu partea romana, in scopul finalizarii constructiei fabricii cat mai repede si ieftin
-dupa darea in folosinta a fabricii, asigurarea parametrilor normali de functionare a unei fabrici cu program de lucru in trei ture

Recomandari:Vili Parvanescu – Inginer
Darrel Alisson – Consultant, Oregon-USA
John Green – Consultant, Oregon-USA
Romeo Antonio – Consultant, Napoli-Italia

Realizari:-rezolvarea eficienta si eficace a problemelor aparute
-aplanarea conflictelor ivite intre cele trei echipe care au participat la darea in functiune a fabricii
-coordonarea a trei echipe de muncitori in vederea finalizarii constructiei unui gater (sudori, lacatusi, vopsitori), impreuna cu un Inginer constructii montaj

ADMINISTRATION DEPARTMENT MANAGE 01.03.2002 – 01.05.2002Firma:argus alarm system – http://www.argus.ro/

Oras lucru:Bucuresti

Departament:achizitii/logistica/aprovizionare

Domeniu Activitate Firma:paza si protecti bazata pe servicii de securitate complete si pe interventie rapida, 150 salariati

Responsabilitati:-preluate de la Argus standard security
-coordonarea altor doi colegi in realizarea obiectivelor departamentului

Recomandari:Paul Danieliuc – Director Executiv
Doru Nita – Director Operational
Catalin Pandelescu – Sef Serviciu Operativ
– colegi

Realizari:-mentinerea la un nivel optim de functionare a intregului sistem

AGENT ACHIZITII 01.11.2001 – 01.03.2002Firma:argus standard security sa

Oras lucru:Bucuresti

Departament:achizitii/logistica/aprovizionare

Domeniu Activitate Firma:Paza si servicii de securitate bazate pe interventie rapida, peste 150 de salariati, profit lunar de cateva zeci de mii de dolari la nivelul AUgust 2002

Responsabilitati:-asigurarea necesarului de consumabile si alte mijloace necesare bunei desfasurari a activitatii unei firme de securitate privata
-mentinerea in stare de functionare a echipamentelor si utilitatilor de la sediul firmei, inclusiv a parcului auto(24 autoturisme)

Recomandari:Paul Danieliuc – Director Executiv, sef direct

Realizari:-reducerea costurilor de intretinere cu 20%
-rezolvarea operativa a problemelor ivite, intr-un mod eficace si eficient

CONSILIER JURIDIC 01.08.2001 – 01.11.2001Firma:Mediapro studios

Oras lucru:Bucuresti

Responsabilitati:evidenta personal, concedii, modalitati de angajare, eliberari adeverinte diverse, respectarea dreptului muncii si a legislatiei specifice in toate departamentele (inclusiv firmele”surori”)

Recomandari:Simen Elena – Human resources Manager

Realizari:Anchetat si documentat corespunzator un accident de munca
redactat un CCM, care a fost utilizat dupa plecarea mea
redus pierderile din 2 departamente (inclusiv prin concediere de personal – in urma unor anchete profesionale si sociale)

GESTIONAR CANTINA 01.03.2001 – 01.08.2001Firma:intercatering sa

Oras lucru:Bucuresti, Buftea

Departament:restaurant/food service/catering

Domeniu Activitate Firma:Catering in cadrul Grupului Media Pro, peste 30 de salariati

Responsabilitati:-gestiunea exacta a obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si materiilor prime
-asigurarea livrarilor complete si prompte, inclusiv pt echipele de filmare (numar incert de persoane, perioada, etc)
-realizarea unui necesar zilnic de achizitii
-monitorizarea consumului materiilor prime, etc

Recomandari:Piticas Virgil – Sef Complex Comercial, seful direct

Realizari:-diminuarea pierderilor tehnice si cele datorate factorului uman
-mentinerea unui stoc suficient de materii prime si alte obiecte de inventar, astfel incat nu aveam bani blocati in stocuri de marfa
-asigurarea necesarului de marfa pentru clienti, cu minim de personal si cheltuieli

EDUCATIE Studii:Univ. „Spiru Haret” din Bucuresti – Fac. de Drept – Masterat in Dreptul Afacerilor in Context European – 2006-2007
Univ. „Nicolae Titulescu” din Bucuresti
Facultatea de Drept si Relatii Internationale – promotia 2000
Licentiat in Drept si Stiinte juridice – 2000; media 9,25
Lucrarea de diploma: Efectele contractelor comerciale internationale – 10

Liceul teoretic „Ion Neculce”-Bucuresti
Sectia Uman – Limbi Straine: engleza, franceza, italiana

Cursuri, atestate si premii

Inspector Resurse Umane – Decembrie 2005
Calificare obtinuta la Total School – Bucuresti si Atestat ITM
Nota obtinuta la examen – 9,30

Formator acreditat CNFPA
Calificare obtinuta in Septembrie 2011, nota 10

APTITUDINI Limbi straine(Nivel cunoastere):engleza (avansat)

franceza (mediu)

italiana (mediu)

Cunostinte PC:

Cunostinte PC de baza:
MS Office, Internet Explorer, Mozilla, Linux, Outlook

Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentru CVul tau

Permis de conducere – Cat. B, din Decembrie 1995
Experienta – relativ bogata, peste 350.000 km parcursi

MINI INTERVIU 1. Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?Pastrarea unor stranse legaturi profesionale si personale cu toti colegii de pana acum, de la precedentele locuri de munca, castigarea unor procese civile si comerciale in care am avut calitatea de parat, recuperarea in instanta a unor creante, eficientizarea costurilor implicate de responsabilitati, eficacitatea solutiilor propuse si adoptate.

2. Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?

Nu am reusit sa fiu cel mai bun de fiecare data si nu am reusit sa strang toate informatiile utile pentru unele situatii.

3. Unde va vedeti peste 5 ani?

Implicat intr-o activitate care sa-mi aduca satisfactii profesionale si personale si timp pentru familie.

4. Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

Sa pot oferi copilului tot ce are nevoie, sa nu depind de un singur venit si sa fiu eu cel cautat de angajatori si potentiali clienti, sa pot alege proiectele in care ma implic in functie de alte criterii decat pecuniare.

5. Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

Un job dinamic, care sa presupuna perfectionare continua si lucrul cu oamenii.

6. Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?

Oameni integri, onesti si fara ipocrizie.

7. Care este departamentul in care doriti sa lucrati ( aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!

Departamentul Juridic reprezinta locul in care ma simt confortabil, unde imi pot perfectiona abilitatile si imbogati permanent cunostintele. Imi place dinamica acestui domeniu, diversitatea problemelor aparute si provocarea continua la care sunt supus in domeniul juridic.
Departamentul de Resurse Umane este, de asemenea, un loc cu multiple si stranse legaturi cu oamenii si in care am avut ocazia sa lucrez cu rezultate bune, avand in vedere specializarea pe care o am de Manager de Resurse Umane si experienta in dreptul muncii. In cadrul acestui departament imi pot folosi la maxim atat cunostintele de specialitate(juridice si de resurse umane) cat si abilitatea de a relationa bine cu oamenii.

8. Detaliati personalitatea dumneavoastra ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).

Imi doresc sa fiu independent, sa-mi conduc viata fara constrangeri materiale, sa ma bucur de familie, sa ma pot bucura de lucrurile frumoase – sa fiu OM. Incerc continuu sa privesc partea plina a paharului vietii si imi doresc sa pot adauga mereu cate o picatura in el. Incerc sa inteleg care sunt mijloacele necesare pentru atingerea scopurilor si ma feresc sa le confund. Atunci cand trebuie, fac sacrificiile necesare, dar consider ca este mult mai bine sa previi decat sa tratezi.

Contabilitatea mea – 2010

Servicii de consultanta si contabilitate pentru afacerea ta

Iluminat de TopMag.ro

Vizitati magazinul online TopMag.ro

Infiintari firme

Copyright - All Rights Reserved / Developed By Centre.ro